Ważne ogłoszenie

Wykaz podręczników i ćwiczeń do zakupienia na rok szkolny 2020/2021 do religii. Pozostałe podręczniki do klas I-VIII zostaną zakupione przez szkołę z dotacji celowej. 
Oddział przedszkolny
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak
Tytuł: „Tak! Jezus mnie kocha”  podręcznik
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA I   
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak
Tytuł: „Poznaję Boży świat”  podręcznik
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA II   
Autor: D. Kurpiński, J. Snopek. red. ks. J. Czerkawski, E. Kondrak
Tytuł: „Idziemy do Jezusa” podręcznik 
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA III   
Autor: D. Kurpiński, J. Snopek, red. ks. J. Czerkawski, E. Kodrak
Tytuł: „Jezus jest z nami” podręcznik i ćwiczenia
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA IV
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Bogusław Nosek
Tytuł: „Miejsca pełne BOGActw” podręcznik i ćwiczenia
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA V
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak
Tytuł: „Szczęśliwi, którzy szukają prawdy” podręcznik i ćwiczenia
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA VI
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Ewelina Parszewska 
Tytuł: „Tajemnice BOGAtego życia” podręcznik i ćwiczenia
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA VII
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Ewelina Parszewska
Tytuł: „Błogosławieni, którzy szukają Jezusa” podręcznik
Wydawnictwo: Jedność    
KLASA VIII
Autor: ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Ewelina Parszewska
Tytuł: „Błogosławieni, którzy ufają Jezusowi” podręcznik
Wydawnictwo: Jedność
     Dnia 30.09.2019 r. uczniowie klasy VII odbyli ciekawą lekcję fizyki w Pracowni Przyrodniczej w Bogatyni. Tematem zajęć był „Magnetyzm”. Na początku lekcji uczniowie poznali definicję magnesu, biegunów magnetycznych, namagnesowania, pola magnetycznego, magnesu trwałego. Po części teoretycznej nastąpiła część praktyczna. Uczniowie podzieleni na cztery grupy przeprowadzali ciekawe doświadczenia.
     Lekcja była bardzo interesująca. Wszyscy uczniowie byli zaangażowani i chętnie eksperymentowali, wymieniając się ze sobą własnymi spostrzeżeniami.
    Cele lekcji zostały osiągnięte. Uczniowie przyswajali wiedzę w atrakcyjny sposób, rozwijali umiejętność obserwacji, twórczego myślenia i doskonalili umiejętność prawidłowego wnioskowania.
 
alt alt 
alt